tiistai 16. huhtikuuta 2013

Nyt mä tarvin! SUKLAATA!!

Täällä nostaa oikein närkästänyt äiti kätensä ylös ja on valmis luovuttamaan!

Joskus mulla oikeasti tuntuu että saanko mä nostaa käet pystöön, ottaa kimpsut ja kampsut ja lähteä vaikka... Kiinaan!

Hyvin nukutun yön jälkeen kuvittelin että tää on niiin mun päivä, mutta ette ikinä arvaa miten ärsyttää kun itse heräät joka aamu aikaisin ja isäntä tursottaa vapaapäivänä yli puolen päivän.. Niin ja kehtaa vielä sanoa että väsyttääpä!!
Noh, minua ei kyllä väsytä mutta ärsyttää silti!!

KAIKEN HYVÄN LISÄKSI ompelukone sano ittensä irti! Poljettava kuitenkin onneksi toimii, mutta siinä ei siksak ominaisuutta ole! mur..

Tänään postista tuli myös kaksi uutta vaippaa, mutta eihän ne yllättäen meille istu! Tänään kuitenkin sain yhden ooga kuosisen taskun kuminauhat vaihdettua!!

Haluaisko joku vaihtaa hetkeksi mun kans paikkaa? 

Niin ja nyt on jo huhtikuu ja arvatkaa oonko ees ajatellu mitään taimikasvatusta? EN! :o noh, valmiitakin taimia onneksi saa!

Isäntä on palokunnan harjoituksissa ja mä niin toivon että kun se sieltä tulee on sillä mukana mulle SUKLAATA!


1 kommentti:

  1. Ai että on kiva kuulla että muillakin on täsmälleen samoja juttuja ja samoja toiveita.

    Vaihdetaan vaan paikkaa, niin huomaat ettei se vaihtamalla parane.

    VastaaPoista